2013年3月20日 星期三

Lunchtime快速減壓小貼士


網絡圖片
網絡圖片
美國Huffington Post參考各種研究結果,為讀者整理出一系列需時極短、但保証有效的減壓方法,《主場》轉載如下,讀者試完,不妨話俾我哋知得唔得。
瞓晏覺
唔係嘛?lunchtime點夠時間瞓晏覺?唔駛多,研究顯示,瞓20分鐘就夠。
食個橙
德國一項研究顯示,維他命C有助在高壓情況下降低血壓;柑橘類水果的香氣也有寧神之效。
睇書
做完成朝已經咁攰,仲睇書?專家話就算淨係睇6分鐘書都可以紓緩心藏同肌力嘅緊張狀態。
平躺15分鐘
瑜伽專家話,忙裏偷閒平躺15分鐘,雙手自然地放在身旁,就可減壓;此招名堂乃 Savasana(死屍姿勢)。
禪修
睇落好似好難,但其實「專注地呼吸」已經算係;深呼吸都得。
聽莫扎特
尤其G大調弦樂小夜曲(即係《畢打自己人》片頭曲……),減壓過聽New Age多多聲。
到綠意盎然的地方散步
趁lunchtime去有草木的地方,呼吸下新鮮空氣吧~
帶狗狗返工
美國研究顯示,狗狗在旁,主人心態會輕鬆得多……但係狗狗又會唔會坐定定唔嚟嗲你呢……

by the house news

沒有留言:

張貼留言