2012年12月22日 星期六

2012年十大網絡膠事回顧

2012年,膠事頻生,花生價格屢創新高!sosad!相信各位花生友都食到滯!學阿寶話齋:「你班hihi俾我抖下得唔得呀?」趁年尾有時間,不如一齊回顧今年在高登和網絡界發生的種種膠事,消化一下、清清腸胃。

第十位:網絡廿三 驚魂未定
擾釀年多的「網絡廿三條」,惡法將立前被精明網民踢爆,群起捍衛創作及言論自由,大戰政府膠官、版權持有人同無知議員,到後來文藝界、音樂人加入發功,立法雖受拉布事件帶挈而意外暫緩,但是危機隨時再臨,各位網民、創作人務必提高警覺,準備隨時應戰!呢件事對於全港網民都有極大的影響,雖然事件本身唔算膠,但重要性非常高,所以可入選成為十大網絡膠事一員。

硬膠度:1
重要性:10
花生度:8
恥笑度:1

第九位:登報反雙非 本土保衛戰展開
為聲援港媽反雙非,一班高登巴絲打極速為一向不和o既另一著名港媽討論區會員齊齊籌旗登報,廣告出街後社會上迴響甚鉅,既被一眾「道德向左走向右走」指責歧視強國人,又被平機會「指蜢為蝗」老屈,但另一方面卻為香港人帶來強烈共鳴,被視為打響本土保衛戰的第一炮,此後網民多次自發行動,如捍衛正體字、光復上水等等。

硬膠度:2
重要性:9
花生度:5
恥笑度:2

第八位:眾志成城反洗腦 高登公敵也出手 
九月初的反洗腦教育運動,十二萬黑衣人合唱《年少無知》、一齊做say no手勢的場面相信好多人都仲記得,除o左學民思潮、學生、家長、正義市民力撐之外,當然仲有巴絲打晚晚o係現場推到完場,就連一o的高登公敵,好似艾辛同Gay軒都轉死性出手支持,唔少巴絲打都話估佢唔到喎!

硬膠度:2
重要性:10
花生度:5
恥笑度:2

第七位:全港各界熱烈慶祝劉江華落選
所謂「香港要贏,劉江華就要輸」,網民公敵劉江華在立法會選舉意外墮馬,網民旋即成立「全港各界熱烈慶祝劉江華落選委員會」,一小時內過萬人加入,當晚更o係佢o既議員辦事處門外開P,熱烈地彈琴熱烈地唱,祝佢早日安息!RIP!原本呢件事恥笑度甚高可以取得更高位置,但點知佢屍骨未寒,政府就委任佢做政制及內地事務局副局長, 並在世界末日(十二月廿一日)回魂,成功敗部復活!真係要將佢拉低幾位o黎以幫各網民表示不滿!

硬膠度:5
重要性:5
花生度:8
恥笑度:2

第六位:鄭子誠現象 陰謀情人現形
2012年某日,「鄭子誠」三個字忽然像沙士病毒一樣在高登爆發,無論時事台、娛樂台、創意台……就算去到體育台,都中伏鳥!話題都係關於「究竟鄭子誠有咩陰謀」,大量「完美奸人」舊劇照喪loop,這個現象成因不明,是為「鄭子誠現象」,其後誠哥o係多份報章專訪,仲有自己o既電台節目《音樂情人》多謝巴絲打支持,並揚言:「我淨係想播歌,冇陰謀o架!」係真唔係呀?一諗起你個奸笑我就已經覺得好心寒喇!!

硬膠度:5
重要性:6
花生度:5
恥笑度:5

第五位:大文豪 水杯跌落地拿返咋沙
周大文豪把心愛的水杯打碎了!在面書發表了一篇悼文!RIP!傢俬舖marketing姐姐仔手多多,好心share給大家看,順手抽抽水,孤芳自賞的悼文變成了與眾同樂的潮文!才華洋溢的巴絲打紛紛改寫之,唐詩版、宋詞版舞文弄墨,巴絲打的恥笑玩笑,不知是否傷害了術家的脆弱心靈?周教主在大氣電波高呼:「o係網上寫篇o野都要俾人插!」視之為網絡欺淩,並以歌斬立決之!各位網民,唔該你o地檢討下啦,hurt到公子喇!搞到好似「法國fans合照事件」咁多風波就唔河蟹了!

硬膠度:7
重要性:0
花生度:8
恥笑度:8

第四位:龍心--由城市論壇到監倉的傳奇 
Andy Warhol話:「在未來,每個人都能成名十五分鐘。」維園謝霆鋒--龍心,十五秒都唔使就成名鳥!o係城市論壇爆出一句「我係三藩市福青幫第二把膠椅……」句o野都未講完就上位鳥,幾個月內由當街練功收o靚、代言online game、玩殘何家淑女、非禮女藝人……到鋃鐺入獄,真係一個「438傳奇」!不過話說回來,究竟又關我地咩事呢?都係花生下就算喇。

硬膠度:8
重要性:2
花生度:9
恥笑度:5

第三位:高登男女神普選 馬明魯芬支持者眾 
唔知幾時開始,成為「高登女神」,就變成女星的上位捷徑,可是人人都話係高登女神,硬屈一眾高登巴打!搞到「高登女神」個朵Cheap晒之蝕仲令外界誤會高登巴打口味低俗。於是就有把打發起搞o左個普選,由高登會員自己選出真正o既高登男神女神,結果男神由在三色台台慶被嚇到呆o左、同巴打一樣鍾意睇AV o既宅男馬國明奪得,陰謀情人鄭子誠居次,女神之位則眾望所歸,由黑絲淫Kay奪得,恩娜BB居次,至於經常被傳媒稱為高登女神的岑麗香,排二十位包尾,被第八名的重口味魯芬力壓,糖妹更加係影都唔見!所以希望其他各大八卦雜誌同報章請唔好再老屈我地高登喇!

硬膠度:8
重要性:8
花生度:8
恥笑度:1

第二位:x你個街! 王征大戰維基!
「王征和維基……仇恨史 糾纏於 新牌的發表」(《王征.維基》〈原曲:勞斯.萊斯〉改編詞:山卡啦)王征帶著「良心」,在香港政府總部門外大跳騎呢版Gangnam Style,仲用純正普通話對著香港人毛姨姨大罵:「滾出香港!」,搞到毛議員都要高登絲打上身大串:「傻的嗎?」一膠未平一膠又起,盛董事接力派膠,一句「眾所_知」,維基怎招架?!不如學網民以張家輝金句回應算罷啦!!

硬膠度:10
重要性:9
花生度:8
恥笑度:10

第一位:五百港女 嫁得巴閉
在面書的一句「給五百人情就不要來了」,惹來全港公憤,被大起底,上A1頭條,呢位準新娘真係巴閉!有人笑佢抵死,有人戥佢陰公!《可不可能還我五舊?》、《貧窮不要來!》YouTube熱播!點都好啦,希望佢「經一事,蔡一智」啦!人o地月尾都嫁咯,厚道o的啦!大家記o係心算喇!唔好再講喇!因為真係講到好向左走向右走悶喇!不過此事本身肯定係本年度網上最膠事件,所以唔講多次同畀個第一佢都唔得,本宮在此衷心祝何小姐同夫君百年好合,永結同心,恭喜恭喜!

硬膠度:10
重要性:10
花生度:10
恥笑度:10

仲有一個多星期就到2013年鳥!既然到本宮落筆呢一刻世界末日都仲未來臨,相信膠事必會繼續來,所謂一膠還有一膠硬,奉勸大家快o的大手入市花生期貨市場,hold住堆貨,留返來年慢慢食囉喂!

【同場加映】
以下seven事膠力持久度不足,不過自作有孽,仍值得大家再恥笑一番:

.2011年年度膠歌得主莊冬昕繼《食軟雪糕》後,2012年繼續派膠,連派兩首新作《我要打俾你》同《怪叔叔跳古怪舞》,膠力未及前作,一恥笑無妨!

.豬狼混戰:「你呃人!」、「我唔清楚、我冇講過、我唔知道!」全年無限loop……

.三色台《盛女愛作戰》:人生教練、45度角、公主病、惡頂港女、珍禽異獸,明明係真人show,全世界卻當笑片睇,究竟係電視台的悲哀還是觀眾的悲哀呢?

.香港有個Edison,寶島都出o左個台版Edison李宗瑞,不過佢o的閃卡似乎冇乜吸引力,膠都冇人派俾佢!

.新科立法會議員元秋激情護主x「香港共和國澳門立法會議員」Tree Gun完美示範錯用成語,二人犧牲小我娛樂大眾,令立法會會議生色不少,不讓人力三子、社記長毛專美,功德無量!

.樂壇才女年尾發功,高呼:「我討厭政治」!被才子陶傑文字x聲音x網絡三路抽水,抽足成個禮拜,抽到人都dry鳥!

唔膠,但值得拍手的事:
.一直捍衛港人尊嚴同正體字o既高登男神范國威,o係一眾巴絲打喪推之下,成功當選立法會議員,創造奇跡,佢仲親自o係面書多謝巴絲支持o忝!

.非師奶劇《天與地》被網民捧為神劇,今年元旦播映大結局後,成為網民心目中的經典,剛在三色台的頒獎禮被網民谷到拎o左「最佳劇集」獎,一眾巴打絲打打算再下一城,喪投票,力推劇集插曲《天少無知》為「我最喜愛歌曲」,加油呀!~~~~~~~如果~~~~命運能選擇~~~~~~仲有呀,《天與地》2013元旦重播喇!

.由向西村上春樹巴打在高登連載《東莞的森林》,到《一路向西》出書,再到《一路向西》電影上映,都算係高登仔o既一個創舉喇?

By HK Golden

沒有留言:

張貼留言